20 września 2016

#Woskomaniaczka: Kringle Candle Aqua

Hej!
Kontynuuję dobrą passę i przychodzę do Was  kolejnym postem :) Dziś przygotowałam recenzję wosku, lecz nie od Yankee Candle. Chciałam spróbować czegoś nowego. Czy jestem zadowolona? Tego dowiecie się w dalszej części :)
 Co mówi producent? 
Orzeźwiająca kompozycja zapachowa, która w zaledwie ułamek sekundy przeniesie Cię w wakacyjną krainę. Cytrusowa baza zapachowa połączona z piżmem, bergamotką i cudownym aromatem naturalnego drzewa sandałowego w towarzystwie morskich aromatów - tak w jednym zdaniu można opisać wyjątkowy zapach Breakable Wax Potpourri. Odpal świecę i przypomnij sobie beztroskie chwile spędzone na hiszpańskim molo, wśród radosnego pisku mew, powiewu morskiej bryzy, brzmienia melodyjnego języka. Tak niewiele wystarczy, by w Twoim domu zapanował klimat prawdziwej, wakacyjnej sjesty.
Co myślę ja?
Zacznijmy od opakowania. Według mnie jest bardzo praktyczne i łatwiej wydobyć z niego odpowiednią porcję wosku. Co do zapachu, to jestem w nim zakochana. Jak dla mnie najbardziej wyczuwalne jest piżmo i drzewo sandałowe. Pachnie jak bardzo dobre męski perfumy. Jeśli jesteście fankami takich wosków to musicie go mieć :) Wosk możecie kupić TUTAJ, inne woski TUTAJ.
Miałyście ten zapach? Lubicie takie nuty? Co myślicie o zdjęciach?

22 komentarze :

  1. Mam kilka wosków z Kringle, jednak tego jeszcze nie widziałam ;) ale zwrócę na niego uwagę, bo wydaje sie być bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeden wosk z Kringle o zapachu ciastka zimowego, jeżeli się nie mylę... Mój zapach nie jest ciekawy, jednak co czytam Twój jest idealny! Może na zły wosk trafiłam? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hm, muszę przyznać, że nie znam tego produktu:) a zdjęcia są w świetnym klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych wosków, ale w ostatnim czasie bardzo dużo o nim czytałam!
    Pozdrawiam, weronika
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam woski z yankee candle ale te faktycznie mają lepsze opakowania :) pewnie są tak samo super i pięknie pachną :) Www.someonelikkkeyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są mega *.* Wosku nie używam , więc za dużo w tym temacie nie napiszę, ale recenzje fajnie się czytało :)

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post, zdj świetne. Recenzje bdb się czyta!:)
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Woskomaniaczka to chyba moja ulubiona seria na Twoim blogu. Podsuwasz ciekawe zapachy na jesień.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjecia są fajne :D Nie mam żandego wosku jeszcze :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam woski szczególnie teraz jesienią ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne woski i zdjęcia ! :) Niestety nie mam jeszcze żadnego wosku, ale przymierzam się do jego zakupu :) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma nic lepszego niż zapach męskich perfum!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tej marce wiele dobrego, jednak nigdy niczego od nich nie miałam...
    Super recenzja :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Męskie perfumy? To coś dla mnie!
    Jeszcze nie próbowałam takich cudów, ale namówiłaś mnie... ;-)

    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia bardzo ładne, a wosku nie miałam, ale może się na niego skuszę.
    magdazarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym przetestowała, ale nigdy nie miałam okazji. Rewelacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachęciłaś bardzo recenzją :) Przy najbliższej możliwej okazji na pewno wypróbuję <3
    Pozdrawiam!
    http://ramamodowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam woski Yankee Candle, ale tego zapachu jeszcze nie mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za takimi zapachami, jednak wolę słodsze, ale to opakowanie do mnie przemawia, a nie wszędzie rozsypujący się wosk z opakowania YC :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz spotykam się w ogóle z tym woskiem, Twoja recenzja jest tak świetnie napisana, że zachęciła mnie do zakupu! Zapisuję w swoim notatniku nazwę i nie omieszkam zakupić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka