19 września 2016

#Woskomaniaczka: Yankee Candle Flowers in the sun



Hej!
Witam Was po dłuższej przerwie! Od razu wracam z dużą dawką energii i Waszą ulubioną serią. Zapraszam do czytania!
 Co mówi producent?
Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o promiennym zapachu słodkich kwiatowych pąków, przywołujący wspomnienie przechadzek po malowniczych, kolorowych ogrodach.

 Co myślę ja?
Wosk jest bardzo rześki. Nie jest duszący jak większość kwiatowych zapachów. Pachnie dokładnie tak jak łąka w upalny dzień. Dodatkowo podoba mi się szata graficzna. Wosk ten przypomina mi malutkie słonko :) Wosk dostaniecie TU, inne woski TU.

Miałyście ten zapach? Podoba Wam się szata graficzna? Jakie woski polecacie na jesień?

57 komentarzy :

  1. Nie miałam jeszcze wosków, ale musze w końcu wypróbować! Moze sie skusze właśnie na ten :) Skoro jest rześki to musi być baaardzo ładny :D

    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja woski używam tylko jesienią i zimą. Mój ulubiony to summer scoop i już taki bardziej jesienno zimowy to mandarin cranberry.
    http://martynasobczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo często myślę czy nie kupić tych świeczek, bardzo fajnie się zapowiadają. Mój następny zakup to będzie ten zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam wosków - aczkolwiek zapach tego pewnie bym polubiła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jakie śliczne kolory na zdjęciu! Muszę wypróbować ten wosk :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dłuższego czasu przekonuję się aby zakupić woski do wypróbowania.
    Myślę, że nadszedł ten czas i wreszcie jakiś zakupie.
    Świetnie zdjęcia idealnie dobrane kwiaty do wosku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam,że jeszcze nie miałam nigdy styczności z woskiem,ale po Twoim poście stwierdzam,że na pewno warto ;) Te Twoje kolory zdjęć tak bardzo wprowadzają w jesienny klimat :D

    www.horenxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam styczności z woskiem :) żółty kolor uwielbiam od niedawna jest taki energiczny pełen życia i uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te woski należą do jednych z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam ich wosków, ale chyba najwyższy czas by to zmienić :) Jakie promienne zdjęcia ;3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tego wosku od Yankee Candle i jestem ciekawa zapachu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tym zapachu wosku Yankee, co tylko pobudziło u mnie jeszcze większą ciekawość.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świerny post! Uwielbiam te woski, pachną przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam a nawet w sumie nie słyszałam o nim :) Brzmi bardzo kusząco :o
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    Zapraszam na nowy wpis!!
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/09/all-black-stylizacja-3.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda pięknie i zapewne tak też pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! Uwielbiamy te woski i nawet mamy jeden :) Ale te kwiatowe to już w ogóle są MEGA! <3 Buźka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam taki sam!Dostalam go od mamy, jednak nie jest to zapach w moim typie ale jednak ladnie podkresla atmosfere w moim pokoju :)
    Super!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo często spotykam się z tą marką i teraz wiem, że warto :)
    Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam woski! :) tego zapachu nie mam ale może czas najwyższy to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapach musi być piękny <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. nie mam wosków z tej firmy , ale kupiłam sobie kominek i zamierzam uzupełniać kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przekonałaś mnie i zakupię ten zapach!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przydałby mi się taki wosk szczególnie w te chłodne dni :D przypominałby mi o wakacjach ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem wielką miłośniczką świeczek i wosków i kocham Yankee Candle więc post jak najbardziej dla mnie haha ! :) super blog, zapraszam do siebie ;) www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Te woski są cudowne :) Całe lato pachniało mi różanym, na jesień poszukam czegoś bardziej pasującego do jesiennej aury :)
    pozdrawiam

    KvR

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam

    http://skucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. nigdy go nie miałam, ale planuję zakupić ♥
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie miałam takiego. Ale jestem ciekawa zapachu!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wosku teraz na pewno nie kupie bo jest typowo letni, ale może za kilka miesięcy. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawsze marzyłam o tych uroczych woskach i świeczuszkach od Yankee Candlee <3 Muszą być cudowne.
    Pozdrawiam / ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka