14 listopada 2016

#Woskomaniaczka: Sunset Breeze


 Hej!
Dawno mnie tu nie było, ale już wracam z nową siłą :) Na pierwszy rzut idzie ulubiona seria #Woskomaniaczka :) 

 Co mówi producent? 
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu soczystych owoców tropikalnych rozchodzących się w powietrzu w rytmie morskich fal. Senset Breeze jest jak wieczorny spacer po plaży.
Co myślę ja? 
Jest to wosk, który przynosi mi na myśl wakacje. Przed oczami od razu mam spacer nad morzem. Cudowny ciepły zapach, który będzie idealny na ponure zimowe wieczory. Jest to dość specyficzny zapach, zyskuje przy rozpaleniu. Na sucho pachnie dość sztucznie. LINK  Inne woski KLIK
Macie ten wosk? Wąchałyście go kiedyś? Co myślicie o zdjęciach? 

22 komentarze :

  1. Każdy powinien miec ten wosk w domu mi się ten zapach kojarzył z miłymi wieczorami w domu ;)) Nie tylko ten zapach z tej firmy jest pociągający

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje.. ah ten zapach! Lecz ja bym teraz wolała mieć typowo jesienne lub już świąteczne zapachy! 😍
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham woski i pachnące świeczki, a zwłaszcza teraz w klimacie jesienno-zimowym <3
    Tego nie miałam, ogólnie wolałabym świąteczne zapachy <3
    http://xnevaeh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kompozycja zdjęć :)

    http://klaudiaczphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. przyznam szczerze, że nigdy nie używałam tych wosków, ale coraz bardziej mnie kuszą, więc może wreszcie się zdecyduję. bo szczególnie na jesień/zimę lubię jak mi tak ładnie pachnie w mieszkaniu. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie brzmi. Chętnie bym go spróbowała w moim kominku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zapach :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam każdy zapach tej firmy, są długotrwałe i intensywne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również uwielbiam ten zapach :)
    Zapraszam do siebie: http://juliettandjulie.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie mi się moje kończą i będę zamawiać nowe pomoglas w wyborze 🌙

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam takiego, jednak widziałam wiele pozytywnych komentarzy na jego temat ^^
    http://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam woski Yankee Candle, alw tego jeszcze nie mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam wosków. Może czas to zmienić.

    https://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż wstyd się przyznać ale nigdy nie miałam żadnego wosku w posiadaniu :D.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:

    www.nkfn.pl
    FB || INSTAGRAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Musi pięknie pachnieć ^^
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Woski z tej firmy podobno robią furorę ja mam jeden ale nie użyty jeszcze :D

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zostań stałym czytelnikiem, będzie mi bardzo miło :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku musze sobie zakupić ten wosk, bo jeszcze żadnego nie mam :)
    nsztegner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam woski Yankee ale tego nie miałam okazji nawet wąchać w sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałem nigdy tych wosków.. chyba czas nadrobić zaległości!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszyscy zachwycają się tymi woskami. Też muszę sobie kupić i się przekonać czy rzeczywiście są takie super :) Zdjęcia są ładne :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszyscy zachwycają się tymi woskami. Też muszę sobie kupić i się przekonać czy rzeczywiście są takie super :) Zdjęcia są ładne :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka