28 listopada 2016

#Woskomaniaczka Yankee Candle Dreamy Summer Nights


Hej ;)
Zapraszam na kolejny pachnący post.

    Co mówi producent?
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu relaksującej mieszanki wanilii z heliotropem i odrobiną drzewnych nut. Dreamy Summer Nights roztoczy przed Tobą magię ciepłych, gwiaździstych letnich nocy... 


Co myślę ja? 
Idealny wosk na wieczory. Jest to ciężki zapach z serii tych męskich, który otula cały pokój. Piękna szata graficzna zachwyca wyglądem. Myślę, że mogę go porównać do Black Coconut. Link do wosków KLIK, link do wosku KLIK.


Co myślicie o tym wosku? Lubicie takie zapachy? Podoba Wam się szata graficzna?

4 komentarze :

  1. Mamy prawie, że identyczny wosk! :) Jednak tego naszego wosku nie podoba nam się zapach- jest taki jak odświeżać w aucie :/ A ten prezentuje się magicznie! <3 Może sobie nawet go kupimy ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam dwa woski z tej firmy i bardzo je sobie chwaliłam! Zdecydowanie jednak wolę rozmaite olejki, używam ich już od roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny. Mam kilka, chętnie przetestowałabym i ten.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka