4 grudnia 2016

#Woskomaniaczka: Cassis

 Hej!
Zapraszam na kolejny post z mikołajkowego maratonu!
 Co mówi producent?
Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: czarna porzeczka. 
Co myślę ja?
Zamówiłam ten wosk "w ciemno". Nie czytałam żadnych opinii, dorzuciłam go do koszyka, bo akurat był zapachem miesiąca. Jest to zapach ciężki do opisania. Słodki, jednocześnie kwaskowaty. Nie mdli, nie boli od niego głowa. Na myśl przywodzi pyszne porzeczki zerwane prosto z krzaka. Kupić można go TUTAJ, inne woski TUTAJ.

Co myślicie o tym wosku? Lubicie woski owocowe? Lubicie porzeczki?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka