4 grudnia 2016

#Woskomaniaczka: Passion Fruit Martini

 Hej ;)
Zbliżają się mikołajki. Z tej okazji zapraszam na maraton z serią #Woskomaniaczka ;)
 Co mówi producent?
Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o cudownym zapachowym połączeniu marakui, mango i pomarańczy. Usiądź wygodnie i zrelaksuj się popijając soczysty tropikalno-owocowy koktajl. 


Co myślę ja? 

Kiedy pierwszy raz go powąchałam, to skojarzył mi się z antybiotykiem. Na ciepło zmienia swój zapach. Nie ma już sztucznego aromatu. Jest to wosk, który nie zbyt przypadł mi do gustu. Jednak moja mama go uwielbia. Wyraźnie czuć w nim owocową nutę. Jeśli jesteście fanami tego typu nut zapachowych, to coś dla Was ;) Kupicie go TUTAJ. Inne woski TUTAJ.

Lubicie owocowe woski? Co myślicie o woskach jako prezentach? Polecacie jakieś?

1 komentarz :

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka