4 grudnia 2016

#Woskomaniaczka: White Tea


 Hej! 
Zapraszam  na ostatni post z mikołajkowego maratonu ;)


 Co mówi producent?
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o delikatnym, relaksującym aromacie białej herbaty z kilkoma kroplami cytryny.

Co myślę ja?
Jest  to bezapelacyjnie mój ulubiony zapach z ostatniego zamówienia. Uwielbiam zapach herbaty, więc byłam pewna, że muszę mieć ten wosk. Jest to troszkę pudrowy zapach, bardzo delikatny. Rozpalony otula wszystko co stanie na jego drodze delikatną chmurką aromatu. Jeśli lubicie herbaciane zapachy, to polecam go chociaż powąchać :) Kupicie go TUTAJ, inne woski TUTAJ
Mieliście ten wosk? Lubie zapach herbaty? Lubicie zapachy, które otulają? 

5 komentarzy :

  1. Sądząc po Twojej kolekcji wosków, jesteś prawdziwą "woskomaniaczką" :D. Musi pachnieć obłędnie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. chcialam kupic, ale skonczylo sie tylko na wąchaniu w sklepie haha
    www.blog017.blogspot.com // wróciłam do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam woski z YC :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. That post is super cute, what a great last minute find! I love it xx You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. One naprawdę motywują do dalszej pracy :D
Jeśli chcecie poznać moje zdanie na jakiś temat piszcie, na 100 % odpowiem w komentarzu lub w poście :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka